Nomen est omen. A DIGIHELP Kft.-t azzal a céllal hoztuk létre, hogy egy olyan szolgáltató, segítő partner legyen a közfeladatot ellátó szervek számára – legyenek azok akár költségvetési szervek, akár gazdálkodó szervezetek –, amely professzionális támogatást nyújt a digitalizáció, valamint az ahhoz kapcsolódó területek okozta kihívások legyőzésében.
Célunk, hogy minden esetben megtaláljuk ügyfeleinkkel közösen azokat a szervezetre szabott legjobb megoldásokat és gyakorlatokat, amelyek a jogszabályi megfelelés biztosításán túlmenően valódi értéket teremtenek a mindennapi működés során és ténylegesen támogatják a szerv tevékenységét, csökkentve a szükséges erőforrásokat és optimalizálva a működést.
A DIGIHELP-nél alapvetésként kezeljük, hogy ügyfeleink számára a legmagasabb minőségű szolgáltatást nyújtsuk. Ennek garanciája az a szakértői csapat, amely évtizedes elméleti és gyakorlati tapasztalattal rendelkezik nemcsak szállítói, hanem megrendelői oldalon is. A cégünk által kialakított szolgáltatásportfólió pedig biztosítja azt a piacon egyedülálló kompetenciakészletet és szemléletmódot, amellyel széles körben tudjuk támogatni a szervek működését az iratkezeléstől az információbiztonságig bezárólag. Az egyes szakterületek összekapcsolásából eredő szinergiák révén egyedülálló komplex megközelítéssel tudjuk kezelni a felmerült igényeket és megoldandó feladatokat.
Hiszünk abban, hogy a felgyűlt tudást nem csak ügyfeleinkkel, hanem szélesebb körben is meg kell osztanunk annak érdekében, hogy a hazai digitális ökoszisztéma fejlődése gyorsuljon. Alapítóink ennek szellemében számos előadás és cikk keretében igyekeznek megosztani a szélesebb publikummal is a legaktuálisabb szakmai témákat. Ennek egyik legfontosabb terepe a DEÜSZ Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület, amelynek alapításában és napi operatív munkájában egyaránt részt vettünk és veszünk.
